Today is not just another day.

Idag hittade jag äntligen ett bra bloggställe!


Har ingen aning om hur mycket jag kommer att skriva här eller om vad. Antingen tröttnar jag redan imorgon eller så blir detta min nya drog tillsammans med bilddagboken.se, vilket innebär att jag mer än sannolikt ger upp Facebook, som ändå bara ställer till en jävla massa problem i mitt liv.

Eftersom detta nu är helt nytt för mig, gör jag helt enkelt så att jag bara berättar lite om mig själv, och om du fortfarande tycker att det är intressant efter det - ja då kan du ju fortsätta läsa om mitt liv, med framgångar, djupa dalar, tankar, funderingar och allt som tillhör en kvinna i min ålder.

Så Välkommen till min blogg - One of my kind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0