STC

Bestämde mig för, efter att ha sett två Sex and the City-avsnitt på tv, att ta reda på vilken karaktär i STC jag var mest lik. Här är mitt resultat. Och jag måste säga - Jag är hårt nöjd ;)

Vem är du i Sex and the City?

 

You are Carrie.
You know what you want out of a relationship and you're not afraid to keep moving until you get it. Wit and charm are your biggest turn-ons, and you like guys who appreciate you for your mind as much as your body. You have fun playing the dating game, but secretly you just can't wait to find the guy who sweeps you off your feet and carries you into the sunset.

_____________________________________________________________

En sak till nu, när jag ändå är inne på Sex and the City. Jag vill ha boxen - med alla säsongerna. Och filmen. Nu.

OverandOut

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Boxen äger! Har inte ens sett filmen än, får bli nu under min semester;)



SAKNAR DIG!!!!

2008-08-16 @ 00:44:36
Postat av: Diana

Helloj, nja jag fick jobbet som PA i Björkviken så jag var där en del pass, sen semester och nu skolar jag in C på dagis så fort vi kommer ur förkylningen.. Har du jobbat mycket i sommar då?

nähä.. ska försöka blogga en stund själv nu men vi hörs!

2008-08-18 @ 21:44:55
URL: http://caspersmamma.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0