February 29

Skottdagen idag då. Det är visst idag som tjejer får fria. Får väl ta och leta upp ett lämpligt offer då. :)

Igår fyllde hon Jennie 19 år. Väntar på inbjudan till kalaset nu.

Var hos min M idag och hälsade på och fick min väl behövda dos av bebis. Men nu är ju tjejen knappt bebis längr,e hon börjar ju bli så stor :D Världens finaste bebis! :D

Ska sätta mig och skriva mina två sista arbeten i medicinkursen nu. Läkemedel och första hjälpen. Måste prestera lika bra som på de andra fyra. Jobb, Jobb..

Igår var det rugby i Emmaboda. Lillasyster spelade för sin skola och det gick relativt vilt till. Men, det kommer faktiskt aldrig bli lika häftigt som Kaggs rugby, den kommer alltid vara bäst. men det var spännande. Vet fortfarande inte hur andra halvlek av andra matchen gick, det får jag reda på idag. Så ska lillasyster få två överraskningar också. :D

Letar efter klipp på Youtube, men hittar inget som tillfredställer mig så bra som klippet med Sonata Arctica gör. Vet dock inte vad jag tycker om själva videon. Ladies and Gentlemen, may I present; Sonata Arctica - Full moon: http://www.youtube.com/watch?v=sQghSEl0hHQ

OverandOut

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-29 @ 13:15:31
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0