My men

Det finns tre män som lyser upp tiden då vintern går mot vår, då våren går mot sommar, då sommar går mot höst och hösten går mot vinter. De som skiner igenom lite extra vid alla glada stunder, vid alla sorgsna studer, vid alla högtider. De man kan sjunga till eller citera vid grillfesten vid stranden, hemma - ensam eller med vänner, på festerna eller helt enkelt bara för att lätta upp stämmingen lite. De män som bara är ett eller två knapptryck iväg. De män som får en att skratta tills man gråter. De som helt enkelt är några man vill dela med sina vänner. My men.

.Walker.Betnér.Gustafsson.


Så jag tänkte dela med mig av mina män.

Butch Walker
är min nummer ett. Och jag tänkte dela med mig av en av mian favoritsånger med honom, Maybe it´s just me. http://www.youtube.com/watch?v=tKMp980kKjQ&feature=related

Magnus Betnér är med största sannolikhet Sveriges, om inte Nordens, snyggaste man. Tänkte ge er ett klipp där han är han. Bäst alltså. http://www.youtube.com/watch?v=YMn2lLfebAs

Sist har vi det nya charmtrollet, Björn Gustafsson. Delar med mig av ett klipp från Melodifestivalen -08 när han pratar om kärlek. http://www.youtube.com/watch?v=DSdzkmiJM28

image19image20image21


Vad är kärlek?

När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
När du fnissar som en liten flicka

När man känner nåt som man "Can´t deny"
"When the eagles fly over mountain high"

När all oro är som bortblåst och försvunnen
När Simba återvänder i Lejonkungen

När man bara dra replik för att slippa krångla
Min pappa är rik, vill du hångla?

Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut
Då ser man galen ut

Det har egentligen inte hit att höra
Det är bara en grej man kan göra

När jag dansat med Elin, en sommarnatt lång
Och vi satt på en parkbänk, jag var kär hon drack rom

När Elin sa att jag var den vackraste som finns
Såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans

Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv
Våga chansa och se hur det går


Vad är fegt, vad är mod, "What is lööv"
"Baby dont hurt me, dont hurt me nomore"

Ha en trevlig fredagkväll! :)


OverandOut


Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Tjoho:D

2008-03-03 @ 00:33:02
URL: http://emmaliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0