Bon vivant

På Lördagen var det sexparty för hela slanten! Kom till E en stund innan kalaset satte igång och sprang mest runt, fanns inte så mycket som jag kunde hjälpa till mig. När nästan alla kommit var det dags för demonstationen, A visade allt mellan himmel och jord. Efter det var det individuell pratstund, vilken jag delade med min M. M,  L och jag drog till A för att samlat gå till Harry´s, men hon hade redan gått när vi kom fram!

Harry´s var trevligt. Mycket lull och trevligt sällskap, hade så trevligt med min M. Hoppas du kom hem ordentligt! Och du, jag hade inte däckat, jag vilade bara ögonen :D

På söndagen mådde jag som jag förtjänade.. inte helt okej, men det är väl den smällen man får ta, haha.

Dagen och morgondagen spenderas i S tillsammans med lillasyster. Vi bestämde förra veckan att jag skulle komma till henne för att vi skulle se till att vi pluggade ordentligt. Kom igår kväll och då blev det inget pluggande inte. L vänner var ju tvunga att komma över och säga hej. Men idag blir det plugg.

Nähä. Får se nu om lillasyster kan ta sig i kragen och göra det hon ska. Mer okoncentrerad klass har jag inte sett på länge...

OverandOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0