Bubbly

Eftersom jag är ett stort fan av syftningsfel (språkpolis javisst) vill jag visa ett syftningsfel som jag hittade;

Ölandsbladet:

Mindre poliser till Borgholm.

(Får bara poliser i Borgholm ha viss längd?)


Kom hem från jobbet för ett par timmar sen och har nu ägnat en stund åt att byta alla mina lösenord till alla mina internetsidor efter att bilddagboken blivit hackad. Funderar på vilka sidor jag är medlem, hoppas att jag kommit på alla. Jävla skitungar/töntar. Vad får man ut av att hacka och förstöra för människor? Snacka om för mycket fritid.

Jobbet gick i alla fall bra, litet tillskott i ekonomin. Lugnt idag, vissa dagar kan vara så jäkliga att man nästan vill fly fältet, men idag var det nästan för lugnt. Men men, det är synd att inte klaga.

Pratar med lillasyster om livets bekymmer. Fast nu börjar vi mer och mer flippa ur...



image13

När man går på en K-brunn ska man ju bli kär..?
Ska jag behöva hoppa sönder skiten för att det ska funka!?

Dagens YouTubeklipp blir med Magnus Betnér igen. Han är min kung! ;
http://www.youtube.com/watch?v=YMn2lLfebAs&feature=related

OverandOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0