But it just may be a lunatic you're looking for

Kände att det var dags att uppdatera nu igen.

Dagen har bestått utav skola och försök till plugg. Börjar bli riktigt arg på mig själv nu att jag inte har kommit längre på mitt medicinarbete. Det ska ju vara klart nästa onsdag, vilket innbär att jag inte ens har en vecka på mig att göra klart det, och det är stort. Fan, skärpning!

Vet inte riktigt vad jag ska hittepå att skriva, det är mest samma gamla skiva som spelas i mitt liv nu.

Säsongspremiär för Men in Trees snart - ÄNTLIGEN! :D

_________________________________



Kände för att gnälla lite och det gjorde jag. Men sen kändes det inte rätt att lägga upp det här. Sparat är det i alla fall. Kanske lägger upp det någongång. Kändes inte som om jag fick ut det jag verkligen ville säga. Aja.

Det får bli en glad liten låt från Letters to Cleo - Cruel to be Kind från filmen Tio orsaker att hata dig. Måste se den filmen snart igen, det var länge sen nu! http://www.youtube.com/watch?v=_QjT3u_m3a0

Overandout


Kommentarer
Postat av: Madde*

Fan va snällt!! Vi ska givetvis städa det mesta innan vi flyttar men sen är det ju lite typ som toa o kylskåp o golv o det som blir kvar och det ska ju fixas samma dag som vi flyttar.. Så skriv i din kalender 1 april *Tss* Saknar dig puss!

2008-01-31 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0