Chocolate desire

Hemmafru på hög nivå. Eldat och tvättat. Min tröjor fick lite specialbehandling eftersom de var tvunga att tvättas i 30 grader, så de fick även ett helt annat sköjmedel, det där nya som ska göra kläderna extra mjuka. Lyx, lyx :) Sedan blev det en maskin till innan torkskåpet gick igång. La in en maskin till, så nu väntar jag bara på att  torkskåpet ska bli klart så jag kan blir klar med tvätten idag. Ska ta och dammsuga lite sen också.

Känner mig som en riktig hemmafru idag, det enda som saknade i ramen är en man och tre barn att vara hemmafru till :)

image13


Nu sitter jag och dricker kaffe med en lätt touch av choklad, och tittar på ett spännande avsnitt av NCIS. Alltid lika spännande.. eftermiddagsunderhållning på hög nivå. Däremot hatar jag reklampauserna. Minns när jag var liten och det bästa som fanns var reklampauserna.. undra vad jag tänkte med då?

Ska börja träna nu, igen, för att få den där kroppen som alla tjejer vill ha till badsäsongen. Så jag tänkte att detta skulle bli året som jag verkligen fick den där kroppen, istället för att bara tänka och önska att jag hade den. Sist jag tränade var till balen och studenten, vilket fungerade med lyckat resultat. Kände mig både snyggare och i bättre form, sen vet jag inte om jag fick snyggare former, men det ska det bli ändring på nu.

Fast idag är en dålig dag att börja med det. Har ett sådant enormt chokladsug idag. Brukar inte få sådana sug, men idag är visst en sådan dag. Ska göra den där fruktsalladen som A gjorde till Tupperwarepartyt. Ringde pappa nyss, så han lovade att köpa hem det som behövdes. 

Ska väl gå och ta hand om resten av tvätten nu, sen får vi se vad som hittas på resten av kvällen, ska ju trots allt upp till skolan i morron, så det blir väl ingen jättesen kväll ikväll. Just det, skulle ju dammsuga också, kanske skulle göra det nu. Aja, får komma igång med det nu då.

Även idag har jag ett YouTube klipp som jag verkligen vill rekommendera. Idag blir det ett klipp fran Parlamentet, där Björn Gustafsson (den blonda söta) gör den störta prestationen! Vill även passa på att ge Johan Glans lite credit för sitt uttalande om Bambis mamma :D http://www.youtube.com/watch?v=IBxaREcqe14

Tyvärr är det ingen låt som tagit min dag med storm, men den låt just nu spelas på repeat i min rostromedial prefrontal cortex är Hero med Bonnie Tyler. Läste texten för en stund sen och nu har den fastnat.

OverandOut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0