Incredible

Idag har jag för första gången på evigheter gymmat. Vad skönt att äntligen får röra lite på mig och känna efter hur mycket muskler jag fortfarande har kvar. Några muskler sitter ändå kvar på samma plats där jag minns att de var. Sen att det var trevligt sällskap gjorde bara saken ännu bättre! Tack tjejer! Kommer säkert att ha en sjuhelsikes träningsvärk imorgon, men det är det helt klart värt! Börjar redan känna av mina Biceps och Pectoralis major nu. Imorgon är det i alla fall dags igen, gymma med M. Runt 11 syns vi :D

Eftersom pappa och jag börjat göra ett ordentligt försök att gå ner i vikt försöker vi följa GImetoden, så vi har plockat bort allt som har med bröd, pasta, ris och potatis att göra. Än så länge har det gått bra, men vi har inte ens hållt på en vecka. Men det ska gå. Så fort jag har lite mer pengar ska jag investera i såna där Nutrilett också. Så idag blev det fisk, Pizzatorsk med vitkålssallad. Det var gott. Lunchlådan imorgon är klar.

Sitter och tittar på Jersey Girl nu. Det är en sån fin film. Jag kanske borde gifta mig med Ben Afleck istället?

..Näää.. Butch är ju min man!


Filmen är slut. Kanske ska sova nu. Ja, jag tror nästan det.

3 dagar kvar.. :)

OverandOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0