Mixtape

Idag har jag agerat Handyman hos farmor. Fixade TVn och lärde henne hur man får igång DVDn. Sen var det dags att åka hem igen och sätta sig och börjar plugga. Men jag insåg snabbt, igen, att jag inte fattade uppgiften och ringde min fröken och frågade om hjälp. Tackochlov var hon på plats och kunde hjälpa mig med att förklara uppgiften, så nu ska den bara skrivas ner.  Och det är inte helt lätt att få ner en passande inledning som gör att jag snyggt kan glida in på det jag egentligen ska skriva om. "Cellen är den minsta beståndsdelen i våra kroppar. Varje cell är en levande enhet som förökar sig och sköter sin egen ämnesomsättning. ..."  Ja, det får duga.

Tittade på NCIS idag, precis som alla andra dagar, tycker den serien är så sjukt bra! Sen skulle det blivit Bones, men istället blev det Crossroad med Britney Spears. Bra film faktiskt :) Nu blev det Bridget Jones, och hon är ju som hon är. Jag kan inte hjälpa att skämmas för henne när jag ser filmen.. :) Men tänk, hon fick sitt lyckliga slut i alla fall..

Imorgon är det skola igen. Hoppas på att gymma med M också. Får ta och höra av mig till henne. Japp, då var det klart. Klockan 11 imorgon ska ämnesomsättningen komma igång, musklerna ska få jobba ordentligt, svetten ska rinna och överflödigt och icke livsnödvändigt fett ska brännas. (Och eftersom jag läser Medicinsk grundkurs så vet jag nu att det egentligen är cellerna som jobbar för full rulle, eftersom hela kroppen är uppbyggd utav de små rackarna.)

Längtar som faan till på lördag. Sexparty, here I come! :D

Vet inte riktigt om jag har mer att berätta just nu. Händer inte så mycket på landet för tillfället. Ska nog gå och duscha istället.

Måste bara visa er detta klipp! Dilana som sjunger är helt jävla fucking amazing och har världens coolaste röst - det här måste man älska! http://www.youtube.com/watch?v=B9p42lx8mVM . Detta är den absolut första låten hon sjöng i Rockstar Supernova. Det är också detta klipp som min man, Butch, är med i, vilket gör saken 1 000 000 000 gånger bättre! <3 (Butch är gästjurymedlem och sitter längst ut till höger när man får se Tommy Lee och de andra).

En annan låt med Dilana: http://www.youtube.com/watch?v=FcP_KPXlLQc&feature=related (detta klippet vill jag visar er för att denna låt är underbar redan från början och sen när Dilana gör den blir den bara ännu bättre!)


En annan sång jag vill dela med mig av är Plain White T´s låt Hate (I really don´t like you). Jag riktar inte låten till någon speciell, ser mer sången som ett bra sätt att förklara mitt kärleksliv, eller snarare bristen på det. Men den känns bra att lyssna på när man är lite nere och behöver peppas upp. Gillar speciellt början av refrängen; Hate is a strong word, but I really really really dont like you..; http://www.youtube.com/watch?v=zYMcKdufxQk


Butch Walker is my man.

OverandOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0