Chemistry

Precis gjort delprov två i kemi. uscha, det var lite svårare än jag trodde. Aja, nu är det inskickat så nu är det bara att hoppas på turen i vissa fall. Jag tycker inte inte inte om kemi. F.u.c.k.

Måste ta och plocka ihop mina grejer nu, ska till mor om en timme ungefär. Se om jag skulle handla också. Får pratat med pappa om det. Måste ta och skriva klart mitt medicinarbete nu också. Hoppas på att vara klar med det nästa vecka i alla fall.

Igår var jag och syster hemma hos J för att fira hennes födelsedag litegrann i efterskott. Kom dit runt halv sex, fick god mat och sen satt vi, fem tjejer, och snackade lite, smsade med Gud som kom bort för att hämta sin plånbok som han hade glömt natten innan i J:s bil. Vi trodde ju baara att han tänkte komma över en snabbis, men inte. Han blev kvar och spelade Monopol med oss, i typ fem timmar. När det sen stod klart att Gud hade, med hjälp av fusk från Maria (mig), vunnit plockade jag, K och E fram pokerspelet och det blev Texas Hold´Em till klockan slog nolltre.nollnoll. Gud åkte ut först, och åkte därefter hem, sedan åkte lillasyster ut typ två timmar senare, sen slog jag ut J och finalen stod mellan mig och K. Där vid tretiden tvingades jag lämna walkover eftersom lillasyster ville åka hem. Rackarns unge att vilja åka hem när det går som bäst för mig. Jag började skitdåligt, hade skitdåliga kort och knappt inga marker kvar när turen vände och stod vid min sida. Hade jag sluppit walkovern så hade jag vunnit.. la la la :D

Nehe, ska se om jag ska ta och umgås med de närmast sörjande innan det är dags att åka till mamman <3

OverandOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0