Hero

Gårdagenss melodifestvial var kalas. Eller Björn var kalas. Jag är kär i Bjööörn la la lala la la.
Bjöörn och jag ska gifta oss, det är bara att han inte riktigt vet om det än.

Charlotte Perelli var bra, ringde tom och röstade på henne. Däremot tyckte jag  väl inte att Linda Bengtzing skulle gått vidare, men iofs, hellre Linda än Sibel. Jag tycker verkligen inte om Sibel. Fråga mig inte varför, men hon är bara för mycket hela tiden.

Var också glad att Nordman gick vidare till andra chansen. Dock blev jag lite besviken när jag insåg att han faktiskt inte brände en häxa, det var bara konstigt alltihop. hmm.

Idag har det varit jobb sedan klockan 07.00 idag på morgonen. Var inte helt pepp när klockan ringde och jag var tvungen att kliva upp. Väl på jobbet sen blev det ju bättre. Slutade för typ en timme sen, och börjar bli trött igen nu. Får väl se om jag kan ta 20 min powernap en stund nu. Måste kolla om jag ska jobba imorron. Hoppas faktiskt på att fallet inte är så.

Nu ska bara sista inlämningsarbetet lämnas in också. Har en vecka på mig ungefär. Sen är det bara slutprovet kvar. Plugga plugga. Måste göra närvarouppgiften i kemi också. Lika bra att göra den nu med en gång, så kan jag vila sen :)

OverandOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0