Hero

I lördags var det melodifestival för hela slanten. Perelli vann, Björn var bäst (som vanligt) och jag var nöjd! :D

Idag har jag varit hos Madden och lilla tjejen. Vi lyssnade på två låtar som vi spelade in när vi gick i åttan, käkade och hade det allmänt bra. Sedan var det dags för skola och geriatrikkursens start. Helt okej nu i början, kommer säkert bli tungt senare, men det är väl sånt man får leva med. Sen blev det en resan till Kalmar, mötte upp lillasyster och gick till polisen för att skaffa nya pass. Paris, here we come! Sedan blev det lite mat och fönstershopping innan jag åkte hem. Slog en pling till RixFM på vägen hem och snackade lite strunt och röstade på Takida, så att de inte blir utröstade från RixTop6. Nu är det alldeles snart dags för House - hurra hurra!

Imorgon är det skola och jobb som gäller, först skola 90 minuter och sedan jobb 450 min. Pengar pengar pengar.. :D

Annars har jag inte mycket att förtälja. Livet leker på som vanligt. Nu ska jag se klart House, sen blir det antingen lite Sims och sen sängen, eller sängen med en gång. Det är sådant som märks :)

image24
Har hittat ett helt fantastiskt citat av Mr Einstein som jag gärna delar med mig av

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love. How on earth can you explain in terms of chemistry and physics so important a biological phenomenon as first love? Put your hand on a stove for a minute and it seems like an hour. Sit with that special girl for an hour and it seems like a minute. That's relativity."

Albert Einstein (1879 - 1955)



Overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0