Noli turbare circulos meos!

Gravitation cannot be held responsible for people falling in love. How on earth can you explain in terms of chemistry and physics so important a biological phenomenon as first love? Put your hand on a stove for a minute and it seems like an hour. Sit with that special girl for an hour and it seems like a minute. That's relativity.

Albert Einstein  (1879 - 1955)



Tänk så smart sagt. Allt kan inte skyllas på gravitationen. Mycket kan, men inte allt.

Kände att det var dags att uppdatera här nu, har inte gjort det på ett tag nu. Livet rullar på som vanligt, med skola och jobb. Så det är inget nytt och spännande som händer i mitt liv. Vill gå ut någon dag, ska bara hitta en utgång och någon att gå ut med.

Ibland kan jag känna för att bara vilja sjunga en lång klagosång, men känner inte för att göra det. För när jag tänker efter är mina "problem" så jävla tiviala att de kan kvitta. Klart att det beror på vad man jämför med, men jag vill gärna jämföra med det värsta, då känns det alltid lite bättre. Men ibland känner jag att jag saknar saker i mitt liv.

Ett problem jag har nu till exempel är att internet är jävligt slött, vilket gör mig lätt frustrerad eftersom jag är trött och vill sova. Så egentligen borde jag gå och lägga mig istället för att sitta här, men ändå sitter jag kvar.. det är väl hjärnan som snetänder. Nu hamnade jag fram tvn istället, det är ju NCIS på tv, går inte att missa. Missade inte heller Men in Trees idag, favoritserien! Kalasbra!

Idag har pappsen och jag lagat ännu mer Atkinsmat och fyllt matlådor som snart ska in i frysen. Det har blivit mer fusk de senaste två veckorna, men man kan ju inte alltid vara på topp. Motionen går det däremot sämre med, men det ska det bli ändring på. Jag gillar ju promenader. Var ute och gick igår, då vädret inbjöd till vårpromenad och jag inte var sen att tacka nej, så det blev en timmes lång promenad med kameran i högsta hugg. Så här fint lyste solen hemma hos mig igår :)



Tänkte skriva ett långt inlägg idag, men kan inte komma på mer att skriva. Ska se klart NCIS, sen ska jag se till att skolväskan är packad, därefter måste jag komma ihåg att plocka in matlådorna i frysen och sen ska jag ta och krypa till korgs.

OverandOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0