Rix Morning Zoo

Satt idag och lyssnade, som vanligt, på Rix MorronZoo på väg till skolan. Gert har ju fått i uppdrag av Roger att göra en kampanj för att Christer Sjögren ska vinna i Globen och skickas till Belgrad och Eurovision Song Contest. Gert har uppdenbarligen tagit detta på mycket stort allvar och till och med gjort en hemsida; http://www.christertillbelgrad.nu/ Om ni någongång har en minut eller två över måste ni gå in och lyssna på Gerts hjärtskärande tal till svenska folket. Det är klockrent! :D

Sitter och försöker knåpa ihop slutet på min sista inlämningsuppgift i medicinen nu. Tappat fokus lite, så det kan ta en stund att komma igång igen.. men men, det blir bra med skridskor bara det blir is.

Idag var jag enormt trött, tröttare än vanligt. Jag orkade knappt gå upp över huvudtaget. Ikväll får det bli en ännu tidigare kväll. Uscha.

Nähä, nu får jag komma igång! Hoppas på att hinna träffa Madde idag också :)

OverandOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0