Tainted love

Sitter i sängen med datorn och tänkte uppdatera innan jag går och lägger mig. Katten har kommit och lagt sig hos mig som han alltid gör - och precis som vanligt tar han upp alldeles för mycket plats på helt fel ställe i sängen :) Men det är skönt med lite kärlek.

Hade den sjukaste drömmen på länge idag. Ska nog ta och börja skriva upp mina drömmar, mest för skojs skull, för att kunna minnas dem senare. Dagens dröm innehöll nog ändå allt; kändisar, sex, familj och uppkastningar. Sistnämnda dock inte lika trevligt som resten. :P

Imorgon hade jag hoppats på sovmorgon, men måste ordna med mitt sommarjobb så att jag antingen kan tacka ja eller nej till ett erbjudande. Trodde att jag visste vad jag ville göra i sommar, men ju mer jag funderar på det, ju mer osäker blir jag. Hm, inte lätt det här. Tåls att sova på.

Morgondagen består av mycket annat också. Delprov och närvaroprov i kemi och utgång med J i alla fall. Ska bli skoj. Tänk, jag skrev igår att jag ville gå ut och så kom inbjudan idag som ett brev på posten. Undra vad jag ska ha på mig? Aja, det är ju sånt som löser sig.

Nästa vecka bjuder på jobb, slutprov i medicinsk grundkurs och mycket annat trevligt. Känner att jag måste ta mig själv i kragen nu och börja kämpa ordentligt med mina uppgifter igen. Undrar ju bara var den amitiösa bruden tog vägen? Blirn lite besviken på mig själv... jag får ju inte ge upp strax innan målsnöret. Aja, nästa vecka måste bli bättre. Och motionen sen. I två dagar nu har jag sagt att jag ska ut och gå, till och med gjort upp med mig själv hur långt jag ska gå osv. Men vad händer? Inget. Fan, smäll på fingrarna! Skärpning nu. Det finns ju faktiskt ingen som kan göra det åt mig- Nä, det ska göras och motion utomhus är ju bra för hela av kroppen, inte bara det som ska bort! Hurra för frisk luft och två ben att gå på!

Från en sak till den andra. Har du en aning om hur bra Tainted Love med Marilyn Manson är? Jag gillar inte Manson, men låten är fan bra! http://www.youtube.com/watch?v=g6iwKJp312g

Nähä, nu ska det faktiskt bli till att sova.

OverandOut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0