Things just don´t go my way

Argh! Nu börjar jag bli ruskigt arg här. Först bryter min dator ihop  när jag sitter och skriver på mitt arbete, så det jag skrivit idag försvinner och jag snällt måste börja om igen. Sen skulle jag uppdatera mitt blogginlägg från idag och internet slutar att fungerar  ... vilket resulterar i något som jag aldrig varit med om tidigare. Blogg-jävlaskit-inlägget försvinner. Även det jag skrivit innan. Kan inte hitta det någonstans. Undrar om det kan ha att göra med att blogg.se håller på att byta plattform? Eller är det bara jag som har en aningens otur idag? "..Var tog det lilla söta blogginlägget vägen?.." Kanske ska kolla så att jag inte fått virus på datorn eller något sådant. Det vore inte så bra. Lite lätt irriterande ialla fall. Vill ju helst slippa sitta och skriva om det. Så det tänker jag faktiskt skita i. Som syster skulle sagt; Lääägg aaaav!

Bakningen gick kalas iallafall, trots att muffinsen inte smakade så mycket då jag lyckade ta fel socker, fast jag precis varit och köpt det jag skulle ha. Men bullarna blev goda. Sunnan kom över och snackade lite en stund, bestämde att hon skulle med ut på onsdag. trevligt trevligt!

Så nu sitter jag här och försöker skriva om mina läkemedel, igen. Tack och lov var jag ju inte tvungen att börja om helt från början, då vet jag faktiskt inte vad jag hade gjort. Imorron blir det en snabbis till bhlm, och sedan Kalmaret. Annars kommer nog påsklovet (eller den skolfria veckan) bli behaglig och lugn, ska iväg till Karlskrona på torsdag och Kalmaret igen på lördag. Annars har jag ingen bestämt än. Så, boka upp mig medan ni har tid! :)

Hursomhelst. Ska skriva klart om mitt Nitroglycerin nu, sen blir det en dejt med kudden.

Overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0