En vanlig sketen söndag

Idag har jag inte gjort många knop. Gick upp lite för sent för att sedan gå och och hjälpa till i trädgården. Resten av familjen skulle på fotboll idag så nu har jag och katten hela huset för oss själva. Han ligger bredvid mig just nu och sover i godan ro :)

Usch, jag borde ta tag i söndagen nu - sätta igång en skön skiva på högsta volym och städa, eller titta på den där filmen som jag inte såg igår, fast jag lovat mig själv att jag skulle se den. Nu kan jag ju göra det, eftersom ingen annan är hemma. Det blir nog så :) Hoppas nu bara att filmen är minst lika bra som boken - annars blir jag grymt besviken. jag kan alltid städa av det värsta sedan.

Tänkte höra av mig till honom idag och se om han kommit hem säkert och tryggt ännu. Vi träffades i stan förra veckan och på hans förslag (Wiiiee!) ska vi ses i den kommande veckan också. Kan bara enkelt säga att han är en helt fantastisk människa som jag hoppas få lära känna ännu bättre..

Ska se om vi har något smaskigt hemma till filmen. Choklad är nog ett måste till den här filmen!

___________________________________________

PS. Vill också bara göra alla mina läsare uppmärksamma på denna bloggerska som avled i början av denna vecka till följd av sin cancersjukdom. Hennes blogg handlar just om hennes tankar om det hon kallar "Den jävla idioten". Berörs man inte av hennes blogg, tror jag inte att man är en riktig människa. http://jagefrisk.blogg.se/

OverandOut

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Oo, får nog börja maila med dig så jag får veta lite mer om vad som händer, men so far so good:D:D:D

2008-09-21 @ 17:34:18
Postat av: Mattias Lindblad

sv: Jasså, den måste jag testa någon gång :)

2008-09-21 @ 18:27:30
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0