SSK på HiK del VII / Julbord / Seriöst?

Har nu (äntligen) avslutat grundläggande omvårdnad i skolan. Nu väntar sjukommafem högskolepoäng psykologi/socialpsykologi. Ja. Vi får väl se. Första föreläsningen var.. hmm..  eeh.. okej? Ja, okej. Hoppas nu att jag får böckerna innan veckan är slut så jag kan börja läsa. För på en sådan här kort kurs hamnar man snabbt efter.

Lycka
däremot är att Baby E (<3) börjar till våren. Då kan vi ses och fika varje dag! :D HURRA! Uppstått har jesus och allt det där (som fotbollsfrun skulle sagt)

_____________________________________________________________


Varit på julbord med min kör ikväll. Precis som A-M sa; vi är som en enda stor familj. Alltid skönt att ha två! Jag diggar min kör hårt!

_____________________________________________________________

Seriöst? 16 dagar kvar innan 2009 är slut. 9 dagar kvar till julafton. Var fan tog året vägen?


Va? Va? VA?!





 Nu blir det sängen. Thanks for me. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa, jag kom in Hanna :) Hurra för att vi kommer kunna ses mkt mer!

2009-12-16 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0