Dagen i korthet.

Idag började min dag redan klockan 6 då jag hade lovat att köra in pappa, som skulle med tåget, till stan. Började inte förrens 10.00, så jag åkte hem, åt lite frukost, körde lillebror till skolan och åkte sedan hem och la mig på soffan i tjugo minuter innan jag själv åkte till skolan.

Väl i skolan blev det 90 minuter matte, sedan lunch med tjejerna - Tusen tack för trevligt sällskap!

Nu sitter jag och leker i datorsalen och väntar på att klockan ska slå 14.30 så att svenskan ska börja.

Annars har jag nog inte så mycket på hjärtat.
Livet leker helt enkelt!


JO! En sak till!
Kolla in mina nya skor!






ÄR DE INTE UNDERBARA?!
lätt värda att skryta om..


OverandOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0