091109

Fulle rulle sedan 0700 idag. Eftersom jag är trött vill jag gå och lägga mig men kommer att få spöstraff av Freckis om jag inte uppdaterar så gör jag det nu - snabbt effektivt och i punktform, för mer än så pallar jag inte. Och om det inte passar så skiter jag i det, för jag är trött och vill gå och lägga mig. Så det så.

Dagen 091109 var bestått av följande;


♥ Upp tidigt. Hade hellre legat kvar i den varma sängen och myst med honom.

♥ In till stan, hamna i kö för att man mitt i rusningstrafiken på morgonen bestämt sig för att renovera en rondell.

♥ Skriva, fixa och tänka tenta. Ett steg fram - två bak. Två fram - ett bak. Men blir vi inte klara på torsdag lämnar jag nog fan in mitt Veto.

♥ Svängde förbi min praktikplats på vägen hem. Ser trevligt ut. Ska spendera tre veckor med dementa. Man blir som man umgås.

♥ Hem, lillasyster nere på grund av mattetenta. Peppa så gott det går. Redan nu börjar det kännas av att jag inte sovit så bra inatt.

♥ Äta en macka med ägg, dricka en kopp kaffe. Sedan spagetti och köttfärssås på det. Blev förmycket på en och samma gång. Behöver nog inte äta något förrens till jul.

♥ Iväg till Borgholm för 3,5 timmar politik på hög nivå. 19 - 22.30. Budget, politik och diskussioner.

♥ Bla bla bla. Smått irriterad. Men vad gör man. Jag var tyst. Det borde andra varit också.  Och på vägen hem - inte en tillsymmelse av djur att titta på. Bara regn. Blä.

♥ Hem, mailar till K på kansliet, lämna papper till pappa och sitta här för att minimera risken för uthängning och spöstraff imorgon :P ha ha.

♥ Nu: Duschen, sedan sängen.

Så, dagens (med ett ord/ en mening);

Ord: Va?
Dryck: Kaffe
Mat: Donken. SVULLA!
Humör: Åskblandad solsken
Väder: Regn och blåst - femgradervarmt
Bästa:
Att det ändå varit en effektiv dag
Sämsta: Att jag har mer jag skulle hunnit med idag - men inte hunnit med.
Roligaste: Att vakna bredvid honom
Tråkigaste:
Att köra fast med tentan
Jobbigaste: Långt gruppmöte
Lättaste: Att somna vid sänggående


Tak för mig.
Snel Hest.

Återigen gryr dagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0