Fredagen den 13

Trodde när jag vaknade idag att detta skulle bli en helt vanligt dag, trots att dagen bär det oroväckande och skräckbelagda datumet fredagen den 13e. Och visst började dagen som vilken som helst. Vaknade bredvid honom (underbart!), iväg till skolan och göra klart och skicka iväg examinationen till fröken (ÄNTLIGEN!!)

Men sedan började det går utför. Åkte hem och gjorde mat, vilket i och för sig gick bra, men när jag och syster bestämde sig för att se på En shopaholics bekännelser som jag fick igår uppdagade sig problem numero uno. DVDspelaren har fått en knäpp och vill inte funka som vi vill. Det brusar och håller på. Sedan visade det sig att vår diskmaskin har blivit H2O-intolerant och inte vill diska med vatten längre. Så det var bara att ställa sig och diska två maskiner förhand. Inte fullt lika roligt som det låter. Nä.

Men snart kommer han hit igen och då blir det en mysigt fredagkväll. Sedan får vi se hur det blir med igångsättandet av vgdelen på examinationen. Skulle gjort det idag, men somnade på soffan. Inte helt okej.

Men nu ska jag gå och laga lite mat, till fedagsmyset ikväll serveras tacos!


Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Inte helt enkelt med en vattenallergisk diskmaskin, men jag tyckte att du gjorde en fin insatts!



Låter toppenmysigt med tacos!



Hur länge har du vart ihop med din pojk nu?



Puss!

2009-11-17 @ 02:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0