Måsten innan man kilar vidare

Det finns massor med böcker och ännu fler privata och personliga listor på Saker man måste göra innan man dör.

De flesta ha härliga saker som att åka elefant i Zamiba, bada i varma källor på Island, hoppa fallskärm och bungyjump, tatuera sig eller något annat häftigt och ballt.

Jag har för närvarande två saker på min lista över saker att göra innan man kilar vidare;

  1. Läsa Fotbollsfruns blogg (För hennes utmärkta och underbara sätt att uttrycka sig. Om jag bara kunde..)
  2. Läsa Alex Schulmans blogg Att vara Charlie Shulmans pappa (För att Charlie kan vara en av de sötaste ungarna som skapats.)

Gör det - annars är det lika bra att kila vidare med en gång. Du behöver inte gilla dem, men jag lovar. Du kommer älska dem. Så det så.

Vad har du för måsten innan du knallar vidare?


Saknar honom. Men jag har knappt tid med det. Jag har tusen saker att göra, men ingen att göra.
Någon som har lust att göra examination 2 åt mig?
Tack på förhand!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0