SKK på HiK del I

Började på Högskolan i måndags, där jag ska ägna de tre närmaste åren att plugga till ssk.
Har sådan rövångest så det liknar ingenting. Allt är väldigt nytt och ovant, jag har inte fått tag på några böcker ännu och jag måste leta som fan för på måndag behövs dem!

Usch fy blä. Aldrig trodde jag det skulle bli så här jobbigt.
Men det ordnar väl upp sig.

Idag ska jag hinna med följande;
- åka till borgholm och hämta en bok
- till kalmar och fixa fler böcker samt..
- ..gå till biblioteket och se hur många böcker jag kan låna där.
- Se om det finns något jag kan skriva ut..
- Ev köpa resten på akademibokhandeln eller adlibris/bokus/begagnat.
Har någon kurslitteratur för termin 1 SSK så säg till!

Ska även försöka hinna med att träffa min pojkvän idag, han är min stadiga stöttepelare genom detta! <3

Nu ska jag sminka mig och sedan ge mig iväg.

OverandOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0