Dan före dan före tentadan

Nu börjar det närma sig tenta och jag är inte det minsta pepp på det. Känns som om inget fastnar i skallen på mig och som om det är något jag missat att lära mig. Men jag har ju en dag till på mig, så det ska nog gå vägen. Ska göra en testtenta idag och sedan en imorgon, och därimellan blir det en jäkla massa plugg. Ska skriva teorier, begrepp och annat skit tills jag kräks på det. Usch, nu vill jag ha sommar. Men men, det är bara den här och en kurs till nu, sen är det "sommarlov". Då blir det jobb och mysigt i nya lägenheten, längtar efter att få flytta in nu! De ska väl först ta och tapetsera om hela lägenheten och lägga nytt golv i sovrummet (TACK!!), sen åfr jag flytta n. Måste bara veta hur lång tid det kommer att ta innan jag får nycklarna och kan flytta in sängen!



Lillasyster operades idag, så jag var inne och hämtade henne efter operationen. Sedan vi kom hem har hon bara legat på soffan och jäst, lite små groggy efter anetestin och så. Det roligaste var när vi satt i väntrummet och väntade på hennes läkare och hon hörde något som lät som en sug. Då flög hon upp ur stolen och sa, högt och tydligt; "Det där måste jag gå och kolla på!". Haha, både mamma och jag sa att det kanske inte var hennes smartaste idé idag och hon satte sig snällt igen! Haha! Men väl hemma gick hon och la sig på soffan och vaknade nyss. Då blir det lite uppassning på henne :)





Nehe, nu måstr det bli lite mer plugg här innan det är dags för Grey´s ikväll. Det ska jag ta mig faan inte missa :)

Ja just det! ANNA!!! Om du läser detta innan valborgsmässoafton kl 12.00 så får du gärna svara på smset jag skickade till dig! Go Asse!

Tackochhejleverpastej


Kommentarer
Postat av: Din idol

Jag heter inte Asse utan Svesse!!!!

2010-04-30 @ 09:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0