Kära Rebecka!

Fick en kommentar av min underbara barndomsvän Rebecka. Hon bor för närvarande i Mexico (Avundsjuk? Nää :P) tillsammans med sin pojkvän Mario.

Så, som svar på din kommentar får du här ett helt inlägg!

Jag hoppas absolut att vi kan ses i sommar! Kommer du hem till Sverige och månne ön, och i så fall när? Tröttnar du på att bo hos päronen är du alltid välkommen hem till mig. Jag flyttar till Kalmar runt den 1 maj, så just nu håller vi på att fixa med alla saker som behövs köpas till lägenheten. Vi var i veckan och kollade på soffa! :)

Kan du inte ta med dig din karl hit så jag får träffa honom? han kan väl hänga med i sommar?

Saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gulle dig Hanna!

Jag ska vara på Öland hela sommaren och jobba så vi ska nog hitta lite tid!



Mario kommer förhoppningsvis ner en vecka då Erika tar studenten om jag har tur. Resten av sommaren är jag ensam... Men planen är att jag ska börja plugga i Växjö och att han ska flytta med mig i höst. Har redan en lägenhet att bo i (så är tacksam för sofftips) :)



Vad är det för lägenhet ni har fått tag i? Berätta mer! Verkar jättekul!



Detta är altså planen och jag hoppas verkligen att det blir så enkelt och bra som det låter!



Hälsa familjen



massor med kramar

2010-04-12 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0