Pluggdag.

Idag ska jag försöka ta mig i kragen och plugga lite på etik och filosofi inom omvårdnad. Är dock lite osäker på vad jag ska plugga på, men det ordnar sig nog. Läsa ut Birkler och Malmsten kanske? (Eller inte?). Får ta och göra en gamla tenta och utgå ifrån den.

Sen får det bli lite Centerjobb också. Känner mig lite overksam :S

Hade hoppats på att solen skulle skina idag, men det är grått och tråkigt ute, så det går inte att sitta ute och läsa.
Det blir helt enkelt till att sitta här inne med Spotify och Jack Johnson.

Tycker verkligen inte om att det går så segt att hitta orden nu för tiden. Förut kom de som ett rinnande vatten och jag kunde skriva, skriva, skriva. Men nu - Word´s dont come easy.. :P

Nähä, Mot litteraturen... och vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0