Det där var sommaren..

På måndag börjar skolan igen och i natt jobbade jag sista natten för sommaren. Idag sov jag till tre, trots att jag inte ska jobba mer, men det tyckte jag förmodligen att jag var värd eftersom jag inte vaknade när klockan ringde. Upp, lite mat och nu lite slö framför tvn i väntan på att G ska ringa om kvällens äventyr.

Så, nu är ju sommaren snart officiellt slut (det blir den i och med måndag när vi börjar skolan igen). Tycker inte jag hunnit med allt det där som jag ville göra, men den har varit helt okej ändå. När sommaren nalkades satt G och jag på balkongen och drack vin och lovade varandra att vi skulle vara kulturella och titta på teater, konserter och utställningar. Men sen började sommaren och jobben och det blev inte en enda utställning ihop. Så vad har jag gjort i sommar? Några bilder får visa er!

Förutom det har jag hängt med mina tjejer, träffat många av mina vänner som jag inte sett på länge och jobbat, jobbat, jobbat! Ibland lite väl mycket jobb, men det är ju som det är nu.

Har överlag haft en riktigt bra sommar som innehöll mycket jag kommer bära med mig länge :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Jag tror det, iaf på engelska. Finns en som heter "Mini shopaholic" och det verkar som att den är en fortsättning på serien.. :)

2010-08-15 @ 16:11:36
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

sv: Ja, får du göra.. Man kan ju undra hur många böcker det kommer bli..

2010-08-15 @ 20:28:24
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

sv: nä, verkligen inte så det gör ju inget att et kommer fler. :)

2010-08-16 @ 16:51:40
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0