EKG, Nostalgi

Har skrivit klart alla föreläsningsanteckningar nu förutom EKG, men det håller jag på att läsa nu, så det skriver jag lite pöompö. Det är lite lurigt, samtidigt som det känns ganska glasklart. Men jag har gjort lättare saker än att försöka tyda ett suddigt EKG..

Ska ner på stan en stund nu och träffa EL och A, som jag inte sett sen man uppfann hjulet (eller ja, ialla fall på två år). Ska bli kul att se dem igen! Förmodligen en fika och lite skitsnack, precis som förr i tin´ :D

Så, för att dagen ska starta ska jag ta och dra nu. Annars kommer jag väl aldrig iväg :)

Puss och hej lingonpastej med gurka, köttfärs, vit löksås med mera som min bror skrev till mig från Bulgarien :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

mysigt med lite vänträff efter så lång tid! brukar ju kännas precis som vanligt, som att man bara fortsätter där man slutar, härligt! hoppas ni får trevligt!



EKG.. herregud! S-V-Å-R-T känns det som!! väldigt!



kram!

2010-08-23 @ 22:03:56
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0