Fredag och skatteåterbäring

Tror jag fick tillbaka på skatten för ett par dagar sen. Konstigt meddelande i transaktionsrutan, men med mitt personnummer, så jag hoppas på att de är mina pengar. Inte lika mycket som jag trodde jag skulle få tillbaka, men mycket najs ändå! :)

Idag vaknade jag alldeles för tidigt efter alldeles för få timmars sömn, så jag ska försöka sova någon timme till innan det är dags att jobba inatt igen. Är astrött nu, men jag hoppas verkligen att piggar på mig till inatt. Ska försöka att plugga lite i natt också, igår läste jag på om cirkulationen, respirationen och endokrinoligin. Känns som om lite fortfarande sitter kvar, men sen fastnar jag på ett latinskt ord eller någon konstig mening och så känns det som om ingenting sitter längre. Men men, nu är det bara att läsa och försöka plocka fram sina kunskaper så man är fit for fight den 16e när skolan drar igång.
Ringde till ett av arbeterna idag också där jag kommer att jobba extra under skolan för att få ihop lite pengar. Är glad att det inte är mer när 21% eller något sånt, för annars hade det inte gått över huvudtaget med plugget och allt :)

Nu ska jag gå ner och se om jag fått någon post, sen ska jag kolla om jag fick några najs bilder igår på Kalmar stadsfest. I så fall lägger jag upp dem här :)

Update 18.10:
Några bilder från gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0