Kommunikationsvårigheter?

Ute igår med fantastiska Gisela och hennes vänner från den stora staden Stockholm. Stapplade in på Krögers runt halv tio tiden och beställde in var sin strawberry daiquiri. Pratade skit över drinken och en öl och hade det kalas fram till 12tiden då vi gick hem och åt chokladmuffins med grädde. Var hemma i säng runt tvåtiden och väcktes sedan vid kvart i tre av ett samtal som varade i åtta minuter. Tog en rejäl sovmorgon idag och sov fram till halv 3. Har inte gjort många knop efter det, funderar på om jag ska ta mig till MediaMarkt och titta om de har några dammsugare. För nu skulle jag behöva en ny! :) Sen blir det mina tre sista nätter innan skolan börjar. Ska bli skönt att vända tillbaka dynget och få börja med plugget igen, men samtidigt är det ju såklart tråkigt att sluta jobba. Det är ju en visst känsla att bara ha jobbet att gå till också. Men men, det är bara två år (för den här gången) kvar i skolbänken, sen väntar arbetslivet! :)

Kommunikationsproblem? Haha, vad gör man? Det är lite konstigt hur människor kan verka så annolunda än de verkar vid första ögonkastet. Det bevisar väl bara att man aldrig kan vara säker på någonting. Naivt kanske att tro något annat. Men, shit vad förvånad man kan bli..

Nu blir det bilkörning och Mediamarkt. I got a need for the speed.


I Danmark har man hundarna i snor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0