Sista natten

Sista natten på jobbet innan semestervikariatet är slut och skolan börjar igen. Känns så skönt att få sluta jobba  nu och få träffa mina tjejer igen! Cause damn I missed you! Ska åka om en timme ungefär men ikväll ser jag inte fram emot det jättemycket. Ska vara på en annan avdelning inatt också, tog en natt åt Elin som åkte till Barcelona. Visst kommer det gå bra, men det hade nog varit roligare att vara på "min" avdelning.
På jobbet idag vid 15 för att skriva anställningsavtal för 8 veckor i höst. Det får funka. Nu tjejer ser vi till att boka in resan när jag är ledig bara tack! :)

"Snodde" J:s spotifylista nyss.. kalas! Jag vet inte hur man lägger ut listor här, men när jag lärt mig det tänker jag sprida hennes goda musiksmak över världen. (Ja, jag tänker meddela henne om det först). Imorgon hoppas jag att det blir utgång med G, men har inte fått tag på henne än, så jag får väl roa mig med att ringa henne nu.

_____________________________


Det känns som om jag har övertaget nu. Och det känns bra :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: jag har läst alla shopaholic fram tills denna, men det har väl kommit en ny?

2010-08-13 @ 20:30:12
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

härligt med övertag! skönt!



tack så mycket, gullig du är!

när man flyttat in i ny lägenhet är det nog ganska lätt att liksom köra fast, men idéerna kommer ska du se!

2010-08-13 @ 22:09:02
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Jeanette

sv: Jo, det var kul med barnkalas. Blev en massa bus :)



Jaha, det är den sista? Jag har för mig att jag sett ytterligare en..

2010-08-14 @ 20:13:15
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0