23 December

Sitter på jobbet just nu. Lyckades komma en hel timme för tidigt, så nu fördriver jag tiden med att sitta här och med att kolla hur julvädret ska bli. Och det verkar som att det ska snöa, snöa, snöa! Jag är nöjd så länge det inte blåser, eftersom jag ska ut på vägarna idag. Och om det blåser på östra sin av ön blir ingen lycklig. Tro mig.

Igår var mamma och syskonen hemma hos mig och hade en "lilljulafton" med julbord och julklappar. Mamma åkte upp till norrland idag och ska fira jul där, medan jag och syskonen ska fira med pappa iår på ön. Iår blir det tillochmed hemma hos farmor och farfar, en nygammal tradition. Vi har i alla fall inte varit där de senaste tio åren! Så det ska bli mys! Kyrkan såklart imorgon också, precis som alltid. 

Nehe, nu får jag försöka ta mig i kragen och gå upp en sväng. För nu är det ju bara snart 20 minuter kvar tills jag börjar.. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0