Jobba jobba joooobba.

Sitter på jobbet och har rast. Det rullar på fint under kvällarna här, tanterna är rara och arbetskamraterna superb! Kommer sakna det lite här, när det från och med nyår är ett nytt företag som bestämmer. Jag tycker förändring är bra, men just i det här fallet gillar jag det som det är också. Alla är lugna, tar saker som de kommer och har en skönt arbetsfilosofi. Jag kan bara hoppas att det blir lika bra när det nya företaget tar över. Den som lever får se.

Julen har kommit och gått i år igen. Haft det supermysigt hemma på ön med familjen. Skönt med lite ledigt och lugn och ro. Det är det bästa!


nehe, nu har jag jutubat lite, men nu är det dags att jobba igen :)













jag kan inte ens stå utan din luft i mina lungor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0