Saturday niiight.. and the living is easy!

Igår var mamma på kalas i stan och slaggade på min soffa till idag. Runt lunchtid, en stund efter jag slagit upp de ljusblå åkte vi till IKEA och åt lunch och handlade flyttkartonger. Efter en trevlig dag med mamma blev jag skjutsad till jobbet och körde femo ch en halv timme där. Och jisses, vilken kväll det blev på jobbet! Herre! Sen åkte jag vidare till mitt andra jobb, gjorde det och gick hem. Nu ska jag köra igång med examinationsuppgiften innan A kommer hit och hämtar mig så vi kan åka och hämta våra pappor som är på fest.

Nu var det visst en bra film på tv, inte så bra när jag ska försöka plugga. haha! :)

Kommentarer
Postat av: Maidie

Gilllar din design, starkt!

2010-12-17 @ 14:29:00
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0