Söndag

Idag har varit en mycket lugn dag. Sov alldeles för länge, var och jobbade och sen kom Elin hit. Med pizza och en god film på tv har vi haft en trevlig kväll.

Häromdagen gick vattenledningen här i stan sönder, och igår var jag utan vatten hela dagen. Så jag har fått dricka vatten på flaska och juice. Idag fick jag tillbaka vattnet, men eftersom det kan finnas bakterier och skit i vattnet måste allt vatten kokas innan man kan dricka det. Och det tar ju tid för vatten som kokat i fem minuter att bli kallt. Och självklart blir man astörstig när man inte kan dricka vatten som man vill! Så jag la nyss vattnet i frysen men förhoppningen om att det snart ska vara kallt, så jag kan dricka. :P haha, vilket I-landsproblem..!

Imorgon blir det föreläsningar igen och vi kör igång en bra julvecka med att prata död. Känns som en frisk vind :P


Nehe, nu ska jag krypa ner.. :) go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0