Måndag. Skoldag. Träningsdag.

Idag var det dags för Nervsystemet 2 med Kent. Snurrigt till en början, men
jag ska sätta mig nu och titta på det igen, se om något har fastat. Börjar faktiskt få lite ångest nu inför tentan, det måste börja fastna nu om jag ska sätta tentan.

Efter föreläsningen i alla fall pös A och jag ner på stan, käkade och fantasishoppade ringar på Glitter. Vi hittade också ett Bästa-vänner-Hjärta som vi kunde gravera in "at nursingschool" på baksidan på. :) Tralala!
På lördag blir det kalas i Nybro. Hurray! :)


Nu blir det plugg på hög nivå, sedan gymmet och därefter 40 minuter spinning. Jag kommer inte bara att vara en grönsak i huvudet, jag kommer vara en rutten morot i huvudet också. Ha. ha. Ha.

Nej, nu får det faktiskt bli en kaffe och sedan renskrivning.

Punkt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Yeahhhh!!

2010-02-01 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0