SSK på HiK del VIII / Nej, SSK på LNU nu ju/ Pluggdag

Idag har varit en pluggdag. Kanske inte så mycket som hade behövts kanske, men det har pluggats lite i alla fall. Ska läsa lite till innan jag går och lägger mig, men vet inte riktigt var jag ska börja.. haha! :P

Har dock inte gjort många knop i dag utöver pluggandet. Sov till halv tio (det var läänge sen! :)) och har pluggat av och till sen dess. Imorgon blir det skola till 12 och sedan jobb 14-21.30. Var gör man inte för pengar?

Kollar lägenheter. Sitter som ett pucko och uppdaterar mailen varannan sekund, för jag vill inte missa min lägenhet. Måste ta mig i kragen och kolla upp vår årsinkomst också. Så det blir rätt. Minsann. :)

Funderar på Efterlyst. Eller Human Anatomy. Lurigt val. Men det lutar väl åt det senare. Nu; plocka ihop arbetskläder, läsa och sedan sängen.


Och ni, Put the lime in the coconut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0