SSK på LNU / Tentan gjord (!!!) / Tentaslask ikväll

Usch och fy. Men samtidigt HURRA! Nu är tentan skriven och jag kan inte göra mer åt det. Fast det känns faktiskt bra. Så det är skönt. Ikväll blir det tentaslask. Ska till Pipes först, sedan till en kursare och så blir det väl dans hela natten lång. Ska bli en trevlig men lugn kväll.

Nu blir det bukfylla; macka med ägg och oboy (tror det ska bli standard efter tentan), sedan 20 minuter på soffan och efter det duschen. Tack och lov har jag världens bästa farfar som skjutsar mig till G så jag slipper åka härifrån redan vid 15.

Till lägenheten vill jag ha dessa och den här med mera, med mera, med mera. Oj vad den svenska möbelföretaget kommer tjäna pengar på mig :)

Nu macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0