Intensiv dag.

Dagen har varit minst sagt spännande. Började med en resa i snöland på väg in till stan, en bil i diket - dock inte min. Tack och lov. In till Friskis och Svettis, gyminstruktion i en och en halv timme. Åkte därefter till kansliet på universitetet, skulle kolla med dem om de visste var mitt Studentkort tagit vägen. Och det visste de, för kortet hade hamnat hos dem!

Skulle sedan till skolan för att plugga, men tog en lite tur till sjukhuset och anmälde mig som blodgivare. Sjuksköterskan hittade ingen ven först, hon letade en stund men gav upp. Prova den andra armen sa jag och sagt och gjort, det gick ju kanon. Så, nu är det bara vänta som gäller, sedan får jag se om mitt HB-värde är tillräckligt högt för att jag ska vara med i blodgivargänget.

Nu är det En annan del av köping, sen är det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0