Nytt år!

Ja, jag vet. Det är en alldeles för dålig uppdatering från min sida. Men jag får försöka nu istället. Julen flöt på väldigt bra, hade honom hos mig hela julhelgen. Julafton spenderades i kyrkan och sedan hos mamma, med god mat, mys och trevliga julklappar. Juldagen tillbringades hos far med ännu mer god mat och kalasbra julkappar. Det bästa var dock att han var hos mig :) Den 27 december åkte vi till hans föräldrar och hade det mysigt med film, god mat och kramar.

Åkte hem den 30 december eftersom han trodde att han skulle mönstra på runt den 31-1, men än så länge har han inte kommit iväg. Rederiet vet inte när han kan, så det är bara att vänta. Tycker minsann han kan komma hem till mig och vänta.. :)

Nyårsafton spenderades först med en Sylvestersup med mamma hos grannarna och sedan en stund på jobbet. Efter stämpelklockans utringning åkte jag hem till ett par bekanta och firade in det nya året med pappa och syskonen. Hem och i säng runt halv 2, skulle upp vid 05.45 på nyårsdagen och börja jobba klockan 7. Jobbigt att pallra sig ur sängen, men väl på jobbet gick det bra.

Har nog inte så mycket mer på hjärtat nu. Nä.

Saknar honom fanormt (fantastiskt enormt) mycket bara! Så det så.

God fortsättning Alla!


Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Jag vet jag r helt beroende! Det r inte helt halsosamt att hellre vilja sitta hemma framfor datorn och spela an att hanga med sina kompisar va?:p



Sommaren 2008 var ett kapitel for sig, det ar ojamforbart! :D Men bra tror jag absolut att detta ar kommer att kunna bli:)



Nar jag komme rhem r fortfarande en fraga jag inte kan svara pa, men jag lovar att du kommer att fa reda pa det sa fort jag har bestammt mig! Tills dess hoppas jag att du vet att du r mer an valkommen att halsa pa mig:)



Puss!

2010-01-04 @ 00:48:32
URL: http://emmaliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0