Favvo!



Favvo. Det måste ju vara jag! :D

Idag har jag jobbat så det står härliga till! Skulle gå bredvid och se hur det ser ut på nya jobbet mellan 7 och 14. Runt nio kom chiefen in (tillika mooorsan) och undrade om jag kunde gå en kväll också. Lika bra tänkte jag och tackade ja till mer pengar :P Fick även ta en 8.15 - 15.30 tur imorgon. Hurra! Efter jobbet ska vi iväg och fira farmor som fyller år imorgon. Därefter blir det lite mys med tjejerna! :)

Träffade min Madde och hennes görsöta tös också! Härligt att se dem - det är ju trots allt typ en evighet sen sist! Men nu ska vi försöka ses mer! Lycka!

Nu ska jag ta det lite piano, slötitta på TV innan det är dags att sova. Mamma kommer och hämtar mig vid 08.00 imorgon, eftersom jag fick punka på cykeln idag så kan jag inte cykla till jobbet innan det är åtgärdat. Hurra kanske?

Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0