Regn

Idag vräker regnet formligen ner utanför fönstret. Jag ska snart krypa ner i soffan med en filt och titta på någon lättsmält film för att fördriva tiden tills det är dags att jobba sista natten det här passet. Är dock inte helt pepp på att behöva cykla en halvmil i regnet, men vad gör man inte? För när den här natten är slut och klockan slår söndag imorgon ska jag ÄNTLIGEN (!!!) få se Winnerbäck (Eller Vinterdäck som pappa kallar honom :P). Sex år har gått sen jag tänkte att det skulle vara trevligt att se honom, men sen har det alltid kommit jobb sent eller tidigt i vägen och konserten har alltid fått stryka på foten. Och likadant skulle det egentligen blivit iår, men (tack och lov) så hade det blivit fel i schemat och jag var ledig :).

Har även tagit ledigt lite i veckan, bytt runt lite med arbetskamrater, så jag får en veckas "minisemester". En del spenderas nog hemma på min älskade ö, sen får vi bara se om det blir i början eller i slutet - för i mitten är jag upptagen :) Så det blir skönt med lite ledigt, hinna med allt det andra som jag vill göra. Snart börjar ju skolan igen, så det är välbehövligt med en andningspaus.

Tog och färgade håret igår - asnajs! :) Ska försöka lägga upp bilder någon gång den närmaste framtiden. Men nu ska jag gå och se på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0