Shopping!

Idag har det varit intensiv shopping med Karin J och raring! Mötte upp med Karin och hennes kompis på Modehuset och begav oss till Gina där en söt sommarklänning införskaffades. Därefter mötte vi upp med raring och en ny vända in på Gina. Det resulterade i ett snygg top och den lilla svarta. En snabbvända in på Bik Bok gav min mina första jeansshorts någonsin! Raring och jag hann med två butiker på två timmar, vilket gjorde att hennes kille lite senare tröttnade och ville åka hem. Så, något fattigare och snygga kläder rikare ska jag äta något. Ikväll träffar jag förhoppningsvis Amanda och Jennie! :)

Få se om jag lägger upp några bilder sen!


Dagens sång:

Alphabeat - Fascination

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0