Underbara sommardag!

Har det så härligt på min balkong. Det är säkert 30 grader varmt, om inte mer, men det fläktar lite skönt! Idag har vi firat pappa som fyller år och varit och ätit god mat i Färjestaden. Både jag och syster jobbar ikväll/inatt så det fick bli en lunch istället för middag, men pappa verkade glad för det ändå! :) Så just nu har jag dragit ut datorn på balkongen (tack och lov för lång nätverkssladd) och sitter här och njuter i halvskuggan innan det är dags att äka till jobbet ikväll. Funderar på att gå bort till Skälby och lägga mig där en stund och lapa lite sol. Ta med korsordstidningen och kameran :) Vid 20 är det dags att dra till jobbet för två nätters arbete. Trivs jättebra på jobbet, bland både arbetskamrater och boende! Det blir nog nattjänst för min del framöver nu! Det är bara synd att man sover bort ungefär ett dygn varje gång man jobbar, men det kompenserar man upp med tre- eller fyra-dagarsledigheter. På fredag fyller farmor år också, så det blir lite firade av henne på dagen och sedan blir det tjejträff på kvällen. Hoppas nu bara raring kan komma!

I lördags hade vi sommarfest hemma, med goda vänner och bekanta runt om från byn. Folket började droppa in vid sjusnåret och sista gästen lämnade huset vid 04.00 på morgonen. Härligt kalas men god mat (hurra för oss!) och superhärliga gäster! Ett speciellt tack till Posse med Z som är kung på dansgolvet! :D

Nej, nu får det bli en stund i solen innan jobbet i natt. Undrar vem jag jobbar med? :)
Ska försöka ta lite bilder också idag, så det blir lite roligare än bara text hela tiden :)

Dagens sång:

Kommentarer
Postat av: Matilda

låter härligt att det fläktar, här är det lika varmt fast UTAN fläkt.. eller ja, jag har min bordsfläkt här brevid. funkar helt ok.. hehe.



du har så rätt, på andra sidan molnen lyser solen!



ha det bra på jobbet ikväll!

2010-07-05 @ 16:18:32
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Anonym

Hon ska försöka komma!!!! en stund iaf! måste ge min favvo en kram!:D

2010-07-08 @ 10:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0