Ge upp?

Nu ger jag upp hemtentan för ikväll i alla fall. Har bara en grej att skriva om nu, sen är det klart - äntligen!
På fredag är det äntligen sommarlov. Ett välförtjänt sådant. Jajjemen. Men samtidigt som jag ser fram emot den här sommaren mer än jag gjort på länge, känns det pungtråkigt att vännerna drar tillbaka hemåt. Förstår jag? ABSOLUT!! Suger det? JAPP! :D

Usch och fy. Det är så mycket tankar som far i huvudet på mig nu. Gör jag rätt? Vill jag detta? Och om jag vill detta, är jag helt jävla hundra på det? Fan tjejer, har ni inget annat att problematisera om - varsågod, jag är som ett enda stort problem att sätta tänderna i. Ena dagen känns allt självklart, nästan - ja, inte lika självklart. Men det kanske ska vara så? Antagligen. Men det är väl för att det är jobbigt.

Ikväll ska jag ge det ett ärligt försök att komma i säng innan midnatt.
Så det är väl bara att börja försöka nu.

Go´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0