Här ska det stå en rubrik.

Känner att jag skulle behöva skriva av mig en massa tankar och funderingar, sånt där som ligger och gror invärters, men det kanske inte är lämpligt här. Så, jag sväljer en extra gång och skriver om det en annan gång.

Igår var det studentbjudning i Växjö. Barndomskompisen tog studenten i ösregnet, men var glad och lycklig ändå. Trevligt att träffas familjen också, vilket händer ungefär en gång om året, tyvärr! Åkte hem runt halv tiotiden och var tillbaka i lägenheten vid elvatiden eller så.

Vaknade idag vid halv nio, fast jag skulle behövt sova mycket längre, så jag vände mig om och hoppades på att somna om. Hade tur och gjorde det och sov till ett. Ska nämnligen börja jobba natt inatt, så jag tänkte att det var bäst sova så mycket jag kunde. Går bredvid i natt och imorgon natt, sen kör jag igång på riktigt på midsommarafton. Ska bli kul att få jobba natt i sommar, mer ledigt tid på dagarna och därmed mer tid att träffa vännerna.

Det kommer blir en bra sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0