Sommarlov!

Skickade in min sista tenta för snart en timme sen. Känns så skönt att det är klart nu och att det faktiskt inte går att göra mer. Annars hade jag väl suttit här och pillat fortfarande.. :)

Nu ska jag bege mig ut på balkongen, mina trädgårdsmöbler (eller balkonmöbler nu för tiden) ska få sig en uppfräsching! Blir antagligen lite jobb nu på eftermiddagen också. (Är man en snål fan så är man!)

Ikväll kommer G och tar en öl med mig för att fira sommarlovet! Hurra!

Eftersom det nu är officiellt sommar på min planet, bjuder jag på några bilder jag tog förra våren.





Kommentarer
Postat av: SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]

vilka härliga bilder!

2010-06-15 @ 18:39:20
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0