Underbara måndag!

Uppe med tuppen klockan 7 för att tvätta (igen). En av tvättmaskinerna la av igår så min ljusa maskin blev bara blöt. Så den fick sig en omgång till nu på morgonen :) Vid tiotiden kom raring hit, kaffe och lite skitsnack innan vi gjorde stan som aldrig förr. Tog Kalmarestad cirkulärt; började på Retrå, sedan förmedlingscentralen utan napp. Bilen gick vidare till IKEA där det blev köksdrömmar, en skål och en kruka och en lunch på det. Efter IKEA begav vi oss ner på stan, bytte halsband till rarings lillasyster och shopping på Gina innan vi tog över kvarnholmen och riktigt shoppade loss på rean på HM. För min del blev det en tubtop, ett halsband och en blomma att förgylla min top med. Därefter blev det en sväng bort till Åhléns och Indiska, där jag mer än gärna gjort av med pengar (om jag hade haft några :P). En present till Far blev det i alla fall. Asnajs!

Härliga underbara måndag! Idag känns allt bra. Så bra att alla hjärnspöken får gömma sig i garderoben idag! :)

Nu blir det disk och sedan en promenix. Beach 2010 har jag redan gett upp, but I have to look fabulous in my new top! :)

Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: Matilda

intensiv shopping hör jag! härligt!



londonfoton kommer! :-)

2010-06-15 @ 10:03:12
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: emmaliz.

U always look fabulous darling! Alskar rean, men kan bli lite rorigt. Och sen skoper jag garna saker jag inte behover:p



Later som en riktigt lyckad mandag!

Puss och kram!

2010-06-15 @ 11:13:01
URL: http://www.getjealous.com/emmaliz
Postat av: raring

yeah jag gillar smeknamnet

2010-06-22 @ 08:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0