Kristi Flygare

Nej men oj, sikna två bra dagar jag haft. Igår hade jag E på besök, med pizza och öl blev kvällen kanon! Skönt att få prata av mig med dig, det behöves kan jag säga :) Även om vädret var som det var igår, med regn och åska, kändes det som en kanonsommardag!

Idag blev det hemfärd till päronen. Också kanonkul! Först en sväng hem till papps och syskonen, med vedklyvning och lite mer ihopplock till lägenheten. Sedan till farmor och farfar på "söndagsmiddag" (alltid lika härligt med söndag mitt i veckan!) Efter det åkte jag hem till mor min och pratade skit i två timmar och hade det kanonmysigt. Fick med mig två tavlor som min moster gjort till mig som nu ska få sina speciella platser i sovrummet. Tänk att den här lägenheten snart börjar kännas lite som hemma. Det börjar ju bli himla mysigt här nu :)

Nehe, nu får det faktiskt ta och bli duschen och sedan sängen. Imorgon går bilen redan vid 04.00 till Tyskland.

Tackochgodnatt!

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Vad härligt att lägenheten börjar kännas "hemma":) Måste vara underbart att få inreda och fixa som du själv vill:) Vad ska du göra i Tyskland? Saknar dig! Puss

2010-05-14 @ 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0